Zostań partnerem największej zimowej imprezy nad Bałtykiem i dotrzyj z reklama swojej marki do tysięcy jej uczestników i milionów widzów.
Światowa stolica zimowych kapieli bliżej niż myślisz
Międzynarodowe Zloty Morsów w Mielnie o wyjątkowa impreza od wielu lat utożsamiana z polskim Bałtykiem, w której biorą udział całe pokolenia: przedział wieku naszych uczestników (według danych z ostatniej edycji Zlotu) to 3-84 lata. Przez jeden weekend (czwartek-piątek) w środku zimy Mielno zamienia się w stolice Morsów, a miasto tętni życiem 24 godziny na dobę. To jedyne takie wydarzenie nad Bałtykiem w czasie zimy, podczas którego tysiące ludzi z całej Polski spotyka się po to, aby wspólnie wykąpać się w morzu.
Tysiące uczestników, masa atrakcji
Specjalnie dla uczestników Zlotu przygotowujemy masę atrakcji i dedykowanych animacji jak np. zorbing na plaży, turniej mrozoodpornych, gra miejska, kąpiele w baliach z gorącą wodą i seanse w saunach ustawionych przy plaży, spotkania integracyjne przy muzyce na żywo.
Kulminacyjnym momentem imprezy jest parada tysięcy przebranych morsów maszerujących ulicami Mielna i wspólna kąpiel punktualnie o godz. 12:00 w niedziele.
Partnerstwo pełną parą
Zapraszamy do kontaktu osoby, które są zainteresowane różnymi formami partnerstwa. Jesteśmy w stanie zaoferować promocje Państwa marki zarówno w naszych kanałach internetowych, jak i w czasie samego wydarzenia:
- posty oraz artykuły sponsorowane,
- ekspozycja materiałów outdoorowych,
- umieszczenie logotypu w materiałach drukowanych oraz na gadżetach,
- wspólne akcje marketingowe,
- darmowe wejściówki sponsorskie,
- informacje o sponsorze w mediach informujących o wydarzeniu.
Nie chcemy ograniczać kreatywności zespołów marketingowych, dlatego szczegóły dotyczące rodzaju ekspozycji w czasie wydarzania dopasowujemy indywidualnie do każdego partnera.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub zainteresowania oferta prosimy o kontakt z pracownikiem Biura Zlotu (m.czaplinski@ckm.mielno.pl) lub dyrektorem Anna Ledochowicz (dyrektor@ckm.mielno.pl), abyśmy mogli porozmawiać o współpracy.