Już niebawem widzimy się w Mielnie, dlatego przedstawiamy Wam garść informacji organizacyjnych.
Przypominamy, że do udziału w Zlocie potrzebna jest opaska, którą będziesz mógł odebrać w Biurze Zlotu przy ul. Lechitów 17A w Mielnie od środy 7 lutego do niedzieli 11 lutego w godzinach pracy:
ŚRODA: 10:00-16:00
CZWARTEK: 10:00-18:00*
PIĄTEK: 8:00-18:00*
SOBOTA: 8:00-17:00*
NIEDZIELA: 8:00-11:30
*Przerwa od 14:00 do 14:45.
W Biurze Zlotu będzie można kupić też wejściówki na CAŁY ZLOT BEZ BALU oraz TYLKO KĄPIEL, więc jeśli nie zdążyłeś kupić wejściówek online, nie musisz się martwić. 🙂
Przypominamy kilka najważniejszych zasad dotyczących odbioru opasek:
- Do odbioru opasek i gadżetów będziecie potrzebować numeru PIN lub kodu QR widocznego na aplikacji mroźnaAppka w zakładce Twój Bilet. Kod QR lub hasło PIN to jedyne potwierdzenie, które potrzebujesz do obioru pakietów!
Prosimy także o sprawdzenie w panelu w zakładce BILETY I UCZESTNICY w panelu, czy ilość uczestników na Twoim bilecie jest prawidłowa – jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami mailowo (biuro@zlotmorsow.mielno.pl). - Każdy uczestnik musi złożyć w Biurze podpisane oświadczenie. Dodatkowo uczestnicy MORSMAGEDDONU będą musieli dostarczyć dodatkowe oświadczenie: inne dla osób dorosłych, inne dla uczestników w wieku 16-18.
Oświadczenia dostępne są na samym dole wpisu. - Możesz odebrać pakiety dla innych osób – przy odbiorze musisz pokazać nam kod QR z aplikacji tych uczestników lub podać ich hasła PIN oraz dostarczyć podpisane oświadczenia.
- Pakiety przypisane do jednego konta trzeba odebrać jednorazowo. Prosimy przekazać tę informację klubowiczom! Prosimy, aby pakiety dla klubów/osób, które rejestrowały więcej niż jednego uczestnika, odbierało maksymalnie 1-2 przedstawicieli. Nasze Biuro jest dość małe. 😉
- Jeśli chcesz zakupić dla kogoś dodatkowe opaski, musisz dostarczyć do Biura Zlotu podpisane oświadczenie. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości prosimy o przesłanie wiadomości na adres biuro@zlotmorsow.mielno.pl.
Do zobaczenia niebawem!✌🏻